27 março, 2007

Goodbye blue sky


Ten thousand years ago in mesopotamian
A new type of thinking was developed

What that involved

Totalitarian agriculture

And now...

Goodbye blue sky
Goodbye blue sky
Goodbye

We fall in the sleep as peoples as animals on this planet

goodbye blue sky...


We are here to natural our planet

goodbye blue sky...


We are here to help quarters this fuck’n place not destroying
. For god's sake!!!

I am sick and tired of unequal globalisers!!!

I am sick and tired of fashion!!!
I am sick and tired of this type of people!!!


Há 10 mil anos na mesopotamia,
Um novo tipo de pensamento foi desenvolvido.
Um que envolvia
uma agricultura totalitária,
e agora...

Adeus céu azul
Adeus céu azul
Adeus

Nós caímos no sono, como pessoas e como animais nesse planeta.
Adeus céu azul

Nós estamos aqui para ajudar esse planeta
Adeus céu azul

E não destruí-lo pelo amor de deus!!

Eu estou enjoado e cansado da globalização desigual!!!
Eu estou enjoado e cansado de fascismo!!!
Eu estou enjoado e cansado desse tipo de gente!!!

0 pensamentos.:

Postar um comentário